Wednesday 1 July 2015

KEJOHANAN PENCAK SILAT MRSM SEMALAYSIA 2008 MRSM KUBANG PASU, KEDAH


THROWBACK...
#Tanggal 2008 #form 5 #Mrsm Kubang Pasu Kedah #silat tempur wanita #partner raihan #juara #menangis #lebam #gembira+sedih #pertemuan #hehe

Ok semua di atas adalah short words yang xboleh dilupakan.. amat merindui zaman itu, satu perjalanan yang amat mencabar and aku sendiri xsangka yang aku boleh lakukannye and yes i'm do it well. 'Silat tempur wanita' adalah benda yang tak pernah disangka2 untuk aku join benda ni.. aku? haha mcm lawak je kan.. but it is true sbb aku sendiri pun xpercaya yg aku join the tournament..and yang aku paling tak percaya adalah aku JUARA SILAT TEMPUR WANITA PENCAK SILAT MRSM SEMALAYSIA.. aku ni dh la pengecut nak berhadapan ngan org ramai  mcm mn la leh terjebak...dah la berguling bertumbuk sakan ngn partner aku tu sambil menjerit hiak hiak hiak...hahahhahahaha .. kelakar kalo tgk balik video tu..ntahpepe je.. biasa la kalo pompuan silat yg berlakon mesti lawak..

Gambo bawah ni partner aku..RAIHAN.. die la partner teghiyak partner luahan hati partner lebam2 badan partner berguling2 silat partner berpeluh2 partner menenangkan hati masing2 sebelum n sepanjang persediaan pertandingan tu..wahh aku pendekar la..hahaha..
raihan partner bertindu aku..hahha 

ni satu pasukan mrsm kupa.. ade masuk masal, perseorangan, olahraga silat, jurus silat



mcm2 gaya.. ni time abih perasmian rasenya..
tag name, special siap ade gambo.. mklum la sek sendiri jadi tuan rumah..adu kenangan....

itu saye... NOOR ASYIKIN AMIRUDDIN


itu semua hanya tinggal kenangan, hanya sekeping gambo mampu mengembalikan ingatan terbang ke zaman lama.. gelak ketawa, sedu sedan, kerisauan ,kegelisahan, keriangan, kegembira, persahabatan, tingkah lakuan, pencapaian, kejayaan , kegagalan, kerinduaan semua diabadikan di dlm sekeping hati... eh hati tu sekeping ek..hehe..entahla.. xreti nak berpuitis..main taram je.. semoga ingatan xpupus dek zaman... 


At bawah ni ade link video penutupan majlis.. entah pepe je persembahan aku... haha jerit je kuat.. bihah and rabi pun ade dlm video ni..keciknye dunia.. last2 jumpe diorg at optometri family. rupenya kite pernah bersua satu ketika dulu cuma xpnh kenai kan.haahaha..

http://usharline.blogspot.com/2008/04/kejohan-pencak-silat-mrsm-2008.html

No comments:

Post a Comment