Sunday, 6 October 2013

misi mencari hadiah

ASSALAMUALAIKUM......

Minggu depan jadual sgt full ngn PCC... so mmg xde ms kalo nak beli hadiah time tu...sabtu dh nak balik.. so this evening is the best time to go to buy the befday gift tu my lovely mum n dad....

cdg nk beli dekat2 je... lokasi uo chowkit la paling dekat pun... seyes chowkit macam pusat bandar indonesia,aku plak yg terase macam orang n pendatang asing kat situ... keliling sume mat bangla n minah indonesia... nak buat mcmmn name pun CHOWKIT.........


taraaaaaaa......
baju kelawar untuk mak, n baju tshirt utk dad....

xsalah kan berbelanja utk mengembirakan hati orang tua... alaa lagi pun sekali sekala.. nak bnding diorg beli baju kite masa kecik lagi banyak... tak terbayar rasenya...




semoga dimurahkan rezeki untuk kedua-dua nya... sayang SEHINGGA KEHUJUNG NYAWA... AMINNN....





4 comments:

  1. gi ngan sape chow kit? wlaupun brang kita bagi x mahal mana, tapi tanda ingatan kat mreka kan.. mesti mak ikin dah banyak klawar, sokmo anak dia wat balik tu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mer.... g sorang ler... org tu g jalan tar xmo ajak.. terpkse la shopping sorang2 tadi :(

      Delete
  2. mer.... g sorang ler... org tu g jalan tar xmo ajak.. terpkse la shopping sorang2 tadi :(


    ReplyDelete